gör om, gör rätt


hej människor.
de senaste dagarna har jag för det mesta spenderat med min kärlek.
vi har varit barnvakt åt min kusin Felicia, världens snällaste bebis, här hemma.
varit på stan, inhandlat alkohol & en parfym. varit i bergshamra. tränat.
sett paranormal activity 2 och blivit besvikna, jag var inte ens rädd, jag som
inte kunde vara hemma själv på över en vecka efter ettan.
i helgen var det par-middag hemma hos Sarah med henne, Martin, Mia & Micke.
väldigt trevligt! vi har varit hundvakter - gå ut med hunden tidigt dagen efter,
det finns inte tid för baksmälla. high five!
idag var jag på danderyds sjukhus med mormor, blev en sväng på mörby c
också, jag inhandlade en försenad present till Malin på impuls.
nu ska jag snart gå och träna och sen åka hem till Emil.
helst av allt vill jag lägga mig ner och skrika, är så jävla ledsen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0