sista dagen som 20

Igårkväll åkte jag & hjärtat ut till honom, snacka avundsjuk jag blev när jag såg
hans mammas bränna. vi kollade iaf på solsidan & drack te bl.a.

Idag åkte vi in till mig en stund, sen kom Carl och hämtade oss,
vi åkte till sthlm, där han & Matilda skulle på ultraljud.
inte långt kvar tills det kommer ännu en bebis! :)
jag & Emil åkte ut en sväng till hans gamla skola i danderyd,
och när vi hämtat upp dom igen så åkte vi och fikade hos Karin & Andres,
med henne och Elias, han är helt underbart söt alltså, han kan säga hej och
mamma nu också, så jäkla gullig när han bara hejjar på alla hela tiden.
Nu rör jag mig mellan datorn och spisen, lagar mat och väntar på
att någon ska komma hem, gissar på att Emil blir först.

Imorgon fyller jag som sagt år, 21 barre
. känns bättre nu, att bli mer vuxen alltså.
haha. tårtan som jag ska göra imorgon kommer dekoreras med rosa marsipan,
olika sockerfigurer så som grodor & pingviner och glittrig glasyr i rosa, lila osv.
vuxet, visst? ;)

jag med min tandläkarskräck har en tid just där kl. 8.15 imorgon, på min födelsedag.
inte okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0