jag ser ut och känner mig som en påse skridskor


Gårdagen spenderades i sbk där jag egentligen skulle måla och fixa lite,
men vi fick inte tag på virket vi skulle ha så jag underhöll Felicia istället,
inte mig emot :)
på kvällen hängde jag med Malin & Elina, vi kollade film & åt fruktsallad,
kom sen hem till min älskling som fick offra många timmars sömn inatt
och imorse för att kunna sova med mig <3

min dag började med att jag låg och nös en massa och kände mig dålig,
gick iaf och solade och ville bara hem snabbt efter det, mår jättedåligt.
vi har kikat lite på en film men nu är Emil och gymmar,
jag ska duscha och sen bara ta det väldigt lugnt.

juste, Emil fick jobb igår, han börjar på måndag och jag är så himla glad för hans skull,
precis det han ville och hur bra som helst! hjärtat.



skrutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0