Rocketeer


Godmorgon! fast jag har varit vaken i cirkus 4 timmar..
men det känns som om att jag är nyvaken eftersom att jag inte mår så bra.

Igår var jag och Emil ner på stan för att köpa present till Calle, och jag köpte
ett nytt läppsyl, var tvungen att byta dock, eftersom hjärtat inte gillar
försvarets hudsalva, haha..
sen tränade jag igår, blev ett core pass. minst lika irriterad som förra veckan,
men det funkar ju så! Sen åkte vi ut till bergshamra och hämtade Emil's
snowboard och kläder, han åkte nämligen med pappa och Casper till
kungsberget imorse, äntligen får han åka! happyhappy.
mindre happy är jag över att dom förmodligen blir kvar över natten,
men jag klarar mig nog, kanske.. dör lite.

Som sagt så mår jag smått skit idag, halsont, huvudvärk och illamående.
underbart. Ska iaf försöka ta tag i mig själv och gå iväg och göra lite nytta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0