the One


Hej på er!
i fredags åkte jag med pappa till arlanda och hämtade min lillebror,
som vi hade lite kalas för här igår också :)
och igårkväll så kom Malin & Tommy hit så åt jag & Emil middag och drack
med dom, senare åkte vi till piren men var bara där ett litet tag..
när jag & hjärtat kom hem hit igen så kom även Calle hem efter sin
första utgång och så var han & Emil upptagna med att prata bilar och dricka öl.
så jag gick upp och redde ut mitt hår, som jag för första gången lyckats locka
på kort tid och blivit nöjd med, high five! tvättade bort sminket och gick och la
mig, var så himla slut.

Idag har jag och Emil haft en så himla mysig dag.
ätit, skrattat och legat i sängen med öppet fönster, underbart väder!
nu har han åkt till actic för att bakisbada och jag ligger här i mina
kära jeans shorts som jag drog på mig imorse, lite väl tidigt kanske,
men har inte direkt haft några planer på att gå utanför dörren så.

Jag borde egentligen duscha, men jag vill inte lämna min plats,
det doftar Emil här och jag längtar efter honom redan.
Det känns så bra nu så jag snart exploderar, han är världens bästa
på alla möjliga sätt och det känns så himla rätt.
han är helt jävla awesome. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0