Varföör

kan jag inte sova när jag får?!
Börjar ett idag, varannan onsdag, men då vaknar jag 7 och kan inte somna om? Hade det varit som vanligt och jag börjat 08.50 så hade jag nog vaknat 9 eller så.

Iaf, mamma ringde<3 och berättade att hon&pappa kommer hem en sväng nästa vecka.
Guuud vad jag börjar bli trött på att bo här själv nu (mina föräldrar&småsyskon bor i spanien och jag bor här me min storebror). Och dessutom kommer min bror inte hem föräns i början av december..
höhö, betyder att jag kan styra fest i helgen igen ;) , men naej, efter senast så bör jag låta bli..

Jag hamnade iaf framför storsasyster&lillebror på barnkanalen. Varför pratar pappan helt mumligt bara? Varför skriker storasyster&lillebror bara rakt ut som ett alarm? Det kan väl vara smidigt att ha dom prata rent ut istället, för barnen som kollar kanske? Yeye vad vet jag.

Ha en bra dag! Pöss uggletjiss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0