Den kanske ligger i tvätten?

Mina småsyskon började skolan idag, så skönt & tyst här.
Och imorn börjar alla i roden.. och jag, är skollös, arbetslös. usch.
Men solen skiner iaf så jag ska gå ut och pressa lite..
Och tvätta som vanligt, vilket går bäst när det är sol. höh.

Appropå tvätt. Häromdagen så tvättade ju jag min brors jeans, och när jag sen öppnade luckan så ramla ett usb-minne ut. Shitshitshit. Jag kollade inte i alla fickor tydligen.
Skulle smidigt skylla ifrån mig så jag la det bara åt sidan. Dagen efter hittade jag det vid datorn, haha förföljd.
Så jag testade det men det funkade inte.. Shitshitshit. Min lillebror sa att det var inte ens min brors, utan hans kompis.
Shiiiiiiiitshitshit..
Men som tur var sa Charlie sen att det funkade igen när det hade torkat haha.
Senare på kvällen var hans kompisar här då, och när jag hälsade på ägaren så sa han såklart det,
Killen ba vaa? vavavavaa.. typ.
Ja ba men det funkar som vanligt nu ju! Och ren är den..
Senare frågade Charlie om jag sett nån metallica skiva.. ja ba neej. Hans kompis ba;
Den kanske ligger i tvätten?
ahmen haha..ha..ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0