..

I mitt horoskop stog det typ att idag skulle jag ha massa energi men inte riktigt komma igång med någonting.
Det stämmer ju rätt bra eftersom jag har varit vaken sen 7 och inte gjort nåt direkt..
MEN, alldeles nyss la jag in soffan i tvättmaskinen.. alltså, inte soffan men själva tyget.
Även, för första gången, hela överdraget och inte bara kuddarna..
Det ska bli intressant att se om jag lyckas trä på det igen sen..
Jag måste också gå ner till banken och fortsätta städa, men jag kommer aldrig igång ordentligt.
Mm, jävla horoskop.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Godmorron!

Hoppas du får en härlig dag :)

2008-08-25 @ 09:30:51
URL: http://sofiasfashionroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0