..

Gillar inte mina inlägg där jag bara klagar, och det ligger en hel del depp bakom det jag skriver, även om en hel del av mina inlägg just är sådana.. därför tänkte jag inte skriva något idag igentligen, hela veckan har i stort sett varit kass.
känns också som att jag aldrig lyckas göra någonting rätt, tänker inte gå in på vad jag menar, men jag verkar tänka för mycket. och då blir det helt åt helvete.
känner mig just nu byebye bortglömd, men pallar inte tänka på't.
farmor fyller år idag, så där ska jag spendera kvällen, sen kommer pappa hem inatt.
ska nog försöka locka håret litegrann, ser just nu inte okej ut med klippningen.. BLÖÖ.

Kommentarer
Postat av: Sandrew

Alla är deppiga nu Churl..det är sån årstid och pissväder!!!

Hoppas du får det mysigt hos din farmor. :)

kram

2008-12-19 @ 13:25:49
Postat av: Malin

Om du syftar på mig så säger jag som jag sa för lite mindre än en vecka sen: kom inte och säg till mig sen att jag inte har tid för dig :)

2008-12-19 @ 16:25:21
URL: http://icantellyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0