Sunday

Trots att jag fått höra att jag drack en hel flaksa vitt själv igår, så kan jag inte tro på det, dels för att jag inte skulle pallat det & för att jag knappt känner av det idag, så nej, ljuuugare :)

Iaf, helt okej kväll.. faster, kusin & mammas & fasters kompis Cippe kom över och vi satt mest och pratade lite osv, sen kom min storebrors kompis och då åkte dom och hämtade kinamat, sen lite senare så gick jag & Malin ner i förrådet och försökte hitta anden i glaset brädan, jag då, smidig som aldrig förr hade högklackat & klättrade runt där, för att sen upptäcka att brädan låg i den första lådan jag hade flyttat på :P. Jaja, trevlig kväll trots lite depp, men jag har ju rätt svårt att inte bli så nuförtiden. Varje dag faktist. Inget seriöst anden i glaset spelande blev det heller, alla skrattade bara åt en hel del tony erwing immitationer osv haha. Jag frågade iaf en fråga & fick ett bra svar, men whatever :P .

Idag är det visning på våran lägenhet så jag ska iväg och sola med mamma & faster och kusin Malin under tiden.
Ska göra det några fler gånger innan min födelsedag också! Byebye blek.

Hahah märker att det blir mycket faster&kusin dom senaste dagarna, men så blir det ju lätt när mamma är hemma nu.

Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0