axl roses, shörley clapton. jag vet inge?

sov lite för länge, ångrade mig i sista sekund och fick stressa.
åkte in till sthlm med malsan & elinus. osminkad. fett hår & knappt några kläder.
som tur var skulle dom sola först så jag fick lite tid över att sminka mig lite.
och sjuuukaste händelsen när jag sitter och väntar.
en kille kommer in och frågar om jag ska ha solariet som jag sitter utanför.
sen ställer han sig där inne, precis framför mig, och tar av sig tröjan. jag märkte det först efter en stund, och guud vad jag skämdes. vad gör han då? jo, börjar smörja in sig och verkligen le. och där sitter jag som ett fån.
som tur var kom malin ut snabbt och då började även hon skratta. haha.

jag införskaffade mig iaf i löshår, ett paket cigg & ett fetingblåmärke.
det kalaset gick på 900. blåmärket var dock gratis.

våra talsvårigheter (läs: malin's ;)) har även gett oss nya saker att skratta åt. bl.a axl roses & shörley clapton.
men jag gillart, när vi verkligen är som tröttast snackar man bara på, ingen fattar någonting. men ändå är det så jävla kul?

nu, efter att inte ha tvättat håret på ett antal dagar ska jag ducha.. läääänge!
bilder på håret kommer när jag orkar fixa det!

Puss & gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0