Jaaaao

I fredags hamnade vi på mobergs ändå (bara för att malin älskar det. HAH) och det var väl sådär.
på dagen hade jag bara druckit naturdiet och sen fick jag sjuukt god middag hos malin, tack sötkinis! mihih.
Så det resulterade i att jag blev ännu mer lättpåverkad.. men så farligt var det nog inte, även om jag inte minns exakt allt.
Vi träffade fffäännicka & hanna bl.a.. (det togs även en riktigt oattraktiv bild, som trots att den finns på facebook så får ni inte se den här.) sen promenerade vi hem, kallt,kallt,kallt :( men sällskapet var ju inte helt fel sååaattee :D .

Mådde inte direkt bra när jag vaknade igår, men tog mig upp efter en stund, fixade till mig lite och gick till malsan.
vi ååååååååt. gött.
sen var det bara att traska hem för middag me faster & kusin osv.
Vi gick även upp till kyrkogården och tände ljus för mamma's vänner.. det var hemskt :( men jättefint.
Sen tog vi taxi hem för det var sjuukt kallt!
Vi gjorde ju anden i glaset också.. men malin (kusin) blev skitsur för att vi bara garvade hela tiden :'D förlåt :(
Jag somnade typ diirrr när jag la mig ner.

Rökte min sista cigg för en timma sen typ. är pank osvosvosv.. den här gången ska det väl gå.
Sen blir det nog att ta sig hem till malsi för gossipgirl.


Kommentarer
Postat av: malin

lägg ut mer bilder på vad du gör de roligare då ju :D

2008-11-02 @ 20:08:43
URL: http://niilams.blogg.se/
Postat av: malin

ja, du har aldrig bilder :P de skulle va kul om du la ut lite bilder då och då :)

2008-11-03 @ 11:15:12
URL: http://niilams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0