Här tar fettman stopp!

Höhööhöhöh...
Igår hade vi en "avskedsmiddag" för pappa.. vilket vi kan kalla det eftersom att man då inte behöver bry sig om vad man äter, och han flänger ändå fram & tillbaka till spanien så ofta så ja, onödigt kanske :p
dock är jag arg den här gången, för han missar min födelsedag igen..
yeye, åter till fettman, jag va duktig och nyttig hela dagen, sen råkade det bli friterade räkor & bläckfisk, med stekt ris.
ja, det var fullkorn, men sen när det steks plus äts med friterade grejer så är det nog inte lika bra.
huuursomhelst, gott vare.
och nu sitter jag här med min första egna gjorda smoothie :) den blev helt okej faktist, yehey.

elina fixade min blogg igår, som ni kanske ser :) och jag skämdes såå haha, hon gjorde två fina grejer, men när en bild på mig är med så kan det inte annat än att bli fel..
men tack iafiafiaf :)

är fortfarande förkyld och mår inge vidare, men det ska ändå städas här idag, jättemycke..

Kommentarer
Postat av: Malin

2009-01-14 @ 15:35:36
URL: http://icantellyou.bloggse
Postat av: Malin

oj de blev tomt.. men CARRO!!!!!!!!!!

Den elina hade gjort med en halvbild, där man knappt ens såg dig va FIN! denna är boring.. DU är boring..

nananaa, jag ska fixa roligare blogg nu iallafall, tack o hej din gay!

2009-01-14 @ 15:36:51
URL: http://icantellyou.bloggse
Postat av: caroline

jajaja, jag såg aldrig den igår, hon la bara in den bland mina bilder.. men det blir nog den sörrruuu.

ditt lilla jäder till as.

2009-01-14 @ 16:42:09
URL: http://akca.blogg.se/
Postat av: malin

wiie, finblogg :)

2009-01-15 @ 10:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0