HEJD!

Det är jättevarmt här inne, svimmar snart :( därför måste jag slita mig från datorn he-hee..
men ska skriva lite, för elina's skull :) .
Idag fick jag hem några sminkfavoriter (ja, jag var tvungen) från max factor.. alltid trevligt.
och HAHA, bara för att jag köpte age blabla foundation så skicka dom med en anti-age test kräm.
visst, jag använder inte den foundationen för att se 5 år yngre ut, utan för att jag gillar den, men om jag ser ut som 14 sen så.. ja.. inga problem. he-hee..

Nej, om man skulle gå och lägga sig. elina kommer in en sväng imorn, så ska vi kolla lite grejer nere på stan osv.

hejrå, nattinatt, pussheeeeejd.


Kommentarer
Postat av: Elina

så gulligt av dig SNORvalp ;P nattinatti <3

2009-01-21 @ 22:59:37
URL: http://serpiente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0