4


lunchade med frugan idag, sen gick jag till tandläkaren.
första undersökningen på 3 (?) år typ..
livrädd. har väärldens tandläkarskräck.

en gång satt jag i väntrummet, skulle laga ett hål.
på min FÖDELSEDAG.
slutade med att jag började gråta och drog några minuter innan..
behöver jag nämna att detta var min 16 årsdag? ...

iaf, JAG HADE INGA HÅL ... förstår ni lyckan?
hade dock ett annat problem, på insidan av underkäken..
tandsten & missfärgning tror jag?

tandläkarn: .. och vad tror du det beror på?
jag: he..he.. rökningen?
tandläkarn: eexakt...

menmen, buttbutt.

hemmakväll som 'barnvakt' åt lillebror idag.. film osv.
har iaf bäddat rent nu, så ska ta en lång jävla dusch sen. och sooova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0