17


jag skakar oavbrutet i hela kroppen. så jävla mycket fryser jag.
var ute tidigare på en promenad med angelica,
senare blir det en med elina :)
jag ska ha så mycket kläder på mig så att man kan se mig från rymden.

igår tränade jag med dom två.
elina fick äntligen sin klänning av mig ;p
och jag fick födelsedagspresent!
tjejgrejer som verkligen var caroline alltså.. maha, tack igen!

åt nyss lax, haha fiskälskarn.
men gjorde i ugnen så som angelica tipsa om.
godare och nyttigare.. jag börjar komma in på rätt spår nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mkt har du gått ner ?

2010-02-17 @ 15:03:28
Postat av: angelica

Bra att du lyckades med larren ;D Och jag hoppas fan att semlan smakade, jag hoppas att den satt där den skulle så att säga... Haha! Humor jag har;P



Förresten hälsade mina vänner från rymden (rymdvarelser) att dom såg dig men inte så tydligt, du bort klätt på dig mer! <3

2010-02-17 @ 19:47:39
Postat av: caroline

Jag väger mig inte och har inte gjort det på hm.. ett halvår om inte mer? jag blir så jävla spårad i huvudet när jag fixerar mig vid en siffra, så jag håller mig till att känna och se efter ba :)



återkommer när jag vågar väga mig ;p ..

2010-02-17 @ 19:54:03
URL: http://akca.blogg.se/
Postat av: caroline

HAHA tro mig, den sitter antagligen där här och nu :( men som sagt, en gång om året är okej, och det var det värt ;D



HAHAH attans.. ja, jag hade fan sjukt lite kläder ändå :( huur skakade jag inte x) haha fyfan. vår. nu. tack <3

2010-02-18 @ 08:58:22
URL: http://akca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0