SSSSSS +

Angelica. säger: 
ja men gör det :)
ska klä på mig och fixa och trixa lite

caroline ' säger:
gör det, spexa till det lite
HAHA :S

Angelica. säger:
HAHAHHAHA

caroline ' säger: 
ville bara få in ett till x ord..

Angelica. säger:
HAHAHAHHA sköning där!
hahahha vem säger sköning där?!

caroline ' säger:
HAHA du gör x)



kvällen & natten spenderades hos angelica :)
förlåt men, jag hoppas jens åker bort lite oftare, skönare säng får man leta efter. HAHA!

vi hyrde L.A gigolo och bakade kladdkaka, chockade våra kroppar, fyfan x)
sen kom hennes bror och två av hans vänner för att sällskapa lite.
när somnade vi? runt fyra kanske? låg och pratade sjukt länge.
sov några timmar och jag vaknade några minuter innan hon skulle till jobbet.
när jag kom hem var pappa här, mamma kom hem inatt och han hade bokat i sista sekund.
inte helt fel :)
nu ska jag nog sova en stund, senare åker jag ut till min kusin som firar sin födelsedag idag :)

Kommentarer
Postat av: angelica

hahah, jens skrattade när han såg att du tyckte att han skulle sova borta oftare. Men han sa även att han ska göra det den 26:e mars då han ska iväg på kryssning då ;D

2010-02-15 @ 09:49:58
Postat av: caroline

hahah, då kommer jag över (a) ;D

2010-02-15 @ 12:39:34
URL: http://akca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0