Fett synd

negativt med igår: mitt kort hade gått ut, en månad för tidigt....................
positivt: hon i receptionen var en vänlig själv - jag har inte sett eller hört något xD
men, jag måste fixa nytt ikväll, sicken tur att jag fick det i julklapp.
förövrigt har jag ont i magen nu, och mår illa. vet ej varför.. eller?
somnade tidigt igår, och vaknade sent idag, så skönt, så illa.
har iaf sett dagsljuset en stund, då jag gick till norrköp.
kissie är på omslaget av veckorevyn igen, jaherrgud.
och man fick med en bok av linda skugge,
"the blood bible" - 100 tjejer om mens, kärlen & blodigt allvar.
hahah, fan vad glad jag blir.
nu ska jag dammsuga mitt rum och ringa mamma, återigen, mina sprängfulla dagar <3
apropå det, jobbet jag sökte ska spara mina uppgifter för framtida behov..
påt igen ba.
HAHAHA, gårdagens citat, som frida och sebbe dog för;
"det är som om näsan växt med håret.. :/"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0