Nytt Gott År


nyårsafton började med att gå i stormen med angelica för att kirra färg och fixa nattens misslyckade folieslingor, haha, efter några timmar blev det iaf jättefint :) så nu är hon ljushuvud och jag är less på hårfärg!
sen tog jag mig hem, i stormen, duschade och styrde upp mitt ansikte, TVÄTTBJÖRN alltså. 
senare åt jag middag hemma med familjen, lite släkt och några bekanta!
runt tio rullade jag vidare till angelica & jens, det blev en bra kväll med bra människor :)
även fast jag saknade vissa.. 
vin, babbel, bubbel & raketer!
runt tre (?) rörde jag mig hemåt med brännskadat finger, ett batman plåster på armen och hennes bror som sällskap en bit! min kusin mötte mig och vi lalla runt lite tills vi däckade i min säng. (hon spottar i sömnen....)

idag har jag faktiskt mått bra, riktigt trött bara.. ska nog fan inte vakna imorn alls tror jag.

Så.. 0-10
jag gillade förra året, det var både underbart & förjävligt.
tycker att det gick lite för fort bara, iochmed att jag är mitt i allt helvete just nu,
så hade jag behövt ett tag till innan en.. nystart ?
vi får väl se vad som händer och inte,
jag klarar mig den här gången också.


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? ja, en hel del
2. Höll du några av dina nyårslöften? hm, nja nej
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? jag fick en kusin :) 
4. Dog någon som stod dig nära? nej
5. Vilka länder besökte du? spanien x 4
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? min drömkropp
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? det är en del, åh..
8. Vad var din största framgång 2009? att jag började träna  
9. Största misstaget? dom har jag redan glömt
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? smått förkyld, typ
11. Bästa köpet? hm, vet inte..
12. Vad spenderade du mest pengar på? ingenaning
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? ja, när allt flöt på ba
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? oj, många! knocks you down, baby, hurtful, touch and go, thriller, i'm on a boat, takin' back my love.. m.fl
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? bådeoch
16. Vad önskar du att du gjort mer? tagit vara på tiden
17. Vad önskar du att du gjort mindre? tänkt
18. Blev du kär i år? hm, ärligttalat så vet jag inte
19. Favoritprogram på TV? grey's
20. Bästa boken du läste i år? MSHK, FSLME, LSS och moonwalk
21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? mobil, hårform..
22. Något du önskade dig men inte fick? boobjob
23. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? var hemma med familj och släkt, firade med vänner tidigare
24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? mm, om jag hade betett mig
25.Hur skulle du beskriva din stil år 2009? som alltid
26. Vad fick dig att må bra? vänner, familj, s, dagarna på bryggan osv..
27. Vilken kändis var du mest sugen på? lil wayne 
28. Vem saknade du? alla någon gång
29. De bästa nya människorna du träffade? alla är bäst :)
30. Planer för 2010? styra upp mitt liv

såja, där kom listan också. nu är jag trött, det kanske märktes?
nu skall det rökas sen sovas.





några kassa mobilbilder från julen i spanien & bubbel+plåster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0