galet och kul.


madde kom hit och hängde medans jag fixade klart mig, vi tog ett glas rött och sen blev det en
sväng förbi konsum för cigg & pengar innan vi sist landade hos mikael. där åt vi mat, göött
och drack alkohol. jättetrevligt :) senare skulle jag & madde vidare, så vi gick till mig först,
eller ja, madde åkte bil lite först,jag trodde hon lämnade mig där haha!
men jag hämtade lite saker och sen fick vi skjuts ner till parken,
träffade cotten och några andra, "kom vi går och raggar" haha shh..
när vi började gå mot trägårn så stannar en kille bilen och frågar efter vägen,
vi hoppar in och åker med.
han var från belgien, kunde knappt engelska och vi förstod inte mycket.
videon som jag spelade in är att dö för, stackars honom! den lär komma upp i facebook..
tillslut kom vi till trägårn iaf, madde var tvungen att visa vakten att hon kunde gå rakt,
och där står jag "hon är inte alls full, jag är fullare, driveru eller?!" haha skjut mig.

iaaaaaaaf, träffade emil & hans vänner och hade en sjukt bra kväll där :)
påväg hem gick jag, emil & martin till någon fest(?) där sarah var, stannade en kvart kanske,
fick en black devil och jag fick röka den inne, minnen!

idag då, jag kom för en stund sen hem. var nere på stan med emil, emil & martin,
dom utnyttjade mig lite eftersom ingen av dom har åldern inne ännu hähä .. gammal?
nu ska jag fortsätta städa, sen får vi se hur dagen slutar! hejpa.



dom enda godkända. haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0