i bergshamra

vid fem igår jag och mamma ner på stan, vi väntade på malin & monica.
mamma köpte en jättesöt klänning :)
sen blev det "afterwork" ...
det slutade med att jag gick ner till ett glas där alexandra & anna satt :)
sen vidare till trägårn. varför kan jag inte lära mig att jag inte ska dricka på nästintill
tom mage? när jag dessutom redan mår dåligt pga sjukdom/allergi.
fast nej, det är inte synd om mig. det är mer synd om emil som fick stå ut igår.
jag är skyldig honom så mycket känns det som, haha.
han kom iaf och var med ett tag och sen åkte vi ut till bergshamra.
det var iaf en trevlig spontan kväll, dom brukar ju bli bäst.
jag sov som en gris inatt, bokstavligt talat.. det förekom tydligen lite snarkning,
vilket inte är okej .. emil gick tillbaka till jobbet för en stund sen, så nu sitter jag här,
hans tangentbord är lite skumt?
aja, jag ska väl åtminstone ut i solen nu och vänta tills han slutar. hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0