101122


igår morse vaknade vi av att Emils mobil ringde och vi fick veta att hans syster
fått barn nu, en liten flicka som ska heta Lily :) grattis Hanna & Zeb!
lite senare gick vi upp, jag fixade mig och sen åkte vi ut och hämtade
hans föräldrar och åkte till sthlm. vi åt lunch och åkte sen för att kolla
Karin & Andres nya hus som dom flyttar in i snart, jättefint och fräscht!
helt nytt också, vilken dröm. det är så kul att se hur Elias växer mer och mer,
så himla söt och glad. och mysig :)
tyvärr kunde vi inte åka till bb direkt, men Hanna skickade en bild, ser
verkligen fram emot att få se henne!

när vi kom hem hyrde vi film och sen tog det lugnt bara.
Emil var så söt som plockade upp våra kläder och bäddade sängen, nöjd kille (:

idag har jag varit hos mormor en sväng, kollade på serviser.
jag har så mycket grejer nu så det börjar bli dags att flytta haha, iaf tre flyttkartonger.
hur bra som helst! nu ska jag städa undan lite mer, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0