Fett kallt

Jag var smart och gick i pumps utan strumpor till mina leggings idag (: slutade med att jag fick dra på mig stövlarna igen :P , iaf så var det en rätt seg dag, inte så mycket gjort i skolan, gjorde dock ett prov, fick ig ;/ Men jag fick g på ett jag gjorde tidigare i veckan så det jämna väl ut sig lite ..
På lunchen var vi som sagt ner på stan och fixade juklappen, blir nog jättebra.
Sen mötte min bror upp mig i skolan & vi gick ner och köpte blommor och gick hem till farmor som fyllde 71 igår (: , min faster var där också, lite fika osv och nu är jag hemma.

Det är så sjuuuuuukt kallt ute, verkligen dödande. Så jag ska snart ta en riktigt varm duch & sen äta middag me bror och hans kompis förmodligen.
Imorn är det avslutning också, lite mys med klassen och kolla estet's juluppträdande i aulan. alltid trevligt!

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0