Lördag

Var i sthlm med Malin en sväng idag, handla juklapp till mormor & en tröja. Myyyströja säger jag bara, älskar'en.
Iaf så nu är jag helt slut typ, trötttröötttröötast. Så, jag ska väl sova snart.
En tjej vars blogg jag brukar läsa var på 50 cent konsär(stavas?) i veckan, och jag kan inte va mer avundsjuk.
Skulle vara jävligt tufft att se honom faktist, iaf så ladda jag ner lite gamla godingar höhö. & jag älskar't.
Jag minns när min favoritlåt va G-Unit - Stunt 101. Haha.. ja,gud. Nu har jag pressat den några gånger & den är fortfarande förjävla bra på nåt sätt!

Natti.

Kommentarer
Postat av: Frida

ÅH skoja inte, jag älskade den! (eller ja, älskar fortfarande men erkänner inte för nån... HAHA)

2007-12-08 @ 23:00:12
URL: http://fridaemiliab.blogg.se
Postat av: Carro

hahah aah viisst :D

2007-12-09 @ 10:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0