Ish!

När jag vaknade mådde jag piss! Kändes som att jag var bakis,förkyld & förlamad typ.. Men jag kan knappast vara bakis eller förlamad så det var nog bara en jäävlig förkylning. Jag hade sovit med sminket också, hatar det..

Iaf, igår så ville inte Malin följa me ut & gå så jag ringde Elina och hon kom hit, sen gick vi en sväng ner mot stan, sjukt kallt & hon skrämde upp mig litegrann, haha vääldigt rädd människa kan jag säga.
Sen gick jag med henne hem till solbacka & vi stog ute och snackade ett tag. Kom på att man borde skaffa sig en livvakt! Får se hur det går med den idén.
När jag kom hem satt jag på lejonkungen & den är såå sorglig :( , jag grät.. Men sen somnade jag innan den va slut, måste sovit väldigt djupt för jag hade inte hört när mobilen ringde & fick sms. Då gick jag bara raka vägen in till sängen och somnade, skulle tagit ut piercingen också kanske, för den gör förjävla ont som vanligt när jag inte haft den i på ett tag.
Så nu ska jag försöka hitta på något som roar mig tills kl 4 då jag ska ner till mormor, som vanligt varje söndag :) !

Pusshejs,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0