det suuuuger!

jag har inte kunnat vara mer än en timma max i solen idag pga hudhelvetet. fattar inte vad fan det är för fel,
jaja, är jag inte brun när jag kommer hem så skiter jag i det.
allt annat suger också, skolajäveln, ett fitt-mail till från den där jäveln så knuckarjagbrucken!

nu har jag iaf duchat & smörjt in mig med aloe vera kräm, ska lägga på direkt från växten sen innan jag ska sova, brukar hjälpa! och så har jag täckt lite i nyllet me smink,vi ska till nån resturang så man ska väl försöka se lite normal ut. det bränns som fan i ögonvrån eller vad det heter också, speciellt efter tårarna också, men vetu tijas, jag säger det igen; jag ska inte ge upp den här gången.

näe, nu ska jag fan få i mig ett glas vin till så jag lugnar ner mig litegrann.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0