du kan va äcklig!

ingen symaskin hade hon inte.. fan.
men innan jag gett upp hoppet och faktist gått & lagt mig så ringde malin och sa att hon kunde komma förbi innan vi skulle möta elina, så det gjorde hon. sen mötte vi elina, vi käka glass! huhu. sen var dom och sola, jag satt och vänta bara. SEN, kom värsta svinet haha.. vi satt på lilla torget i solen en stund, så cyklar någon jävel förbi o ba;
- va äckliga ni är som röker!
han log också, jävla bög.
jag ba ERU? och malin ba DUJA! och elina ba: vad sa han? hahahaha..
sen vandrade vi hemmåt, kallt blev det. men jag & elina lyckades bestämma att vi ska till sthlm imorn och sola igen, tjuhue.
Och jag & malin.. LÄNGTAR TILL VALBORG. hur det än blir, hemmakväll eller vafan som helst, det kommer ändå bli bra, för att det är vi. carro&malin liksoooooooooom.

pappa kommer hem ikväll btw, PUSS

Kommentarer
Postat av: Elina

vilken jävel asså !

2008-04-17 @ 21:05:18
URL: http://serpiente.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0