malsanbalsam maurice,

pratade i telefon med frugan nyss, ni kan ju se namnet på den sluta fan i rubriken ;)
får hemlängtan faktist, har inte skrattat på ett tag så som vi gör ;(
men på lördag ska jag iaf dirr hem till henne ock käka osv. det blir trevligt.
hon är ju uppe i fjällen nu, haha, lite skillnad på klimat ;p

jag har fått sol-grejs på det stället där man mest vill vara brun också, vet inte vad det heter men där imellan pattarna & halsen? uscha, hoppas det lägger sig tills imorgon,kan ju bli sista dagen i stek.
vi ska nämligen åka upp till alicante på fredag förmodligen, eftersom vi flyger därifrån på lördag morgon typ.

vi har även ett hus på gång, det känns bra! hoppas lite till, undra hur länge jag ska palla hoppas på't bara.

annars glider jag mest runt här, solar, läser en bok jag lånade av pappas jobbarkompis, bitterfittan, hah, lite annorlunda titel. och lyssnar på Lars Winnerbäck.. underbart!

byebye

Kommentarer
Postat av: Igel ;P

Hoppas du har det bra där nere :) tycker vi alla får ta o ses när båda e hemma igen ;P

2008-04-02 @ 19:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0