"men något kul ska jag väl få ha?!"

det jag mest tycker om just nu, det jag tycker är "kul", det som jag inte kan vara utan är att sitta i min brors stora vinterjacka ute på balkongen på kvällen med ipoden & en cigg.
Det, kan ingen ta ifrån mig. den lilla stunden är så skön, det värsta är bara att när man väl är klar och ciggen är släckt, låten är slut - så måste man gå in till verkligheten igen. det suger.
dom senaste dagarna har "better in time" playat's under den stunden. och jag kan inte känna igen mig mer.
förutom då att jag inte ska le för att jag förtjänar det, mer för att det ser bättre ut och jag slipper förklara något.

nu ska jag sova, imorgonbitti kommer jag ha ett helvete, och jag längtar tills dagen är slut.. och dagen efter den osv. pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0