upp&ner ner&upp

dom behövde inga där jag sökte, bara till sommaren kanske, men palla vänta. pappa&mamma kände tydligen han så han skulle säga till om det kom upp nåt. men jag kör på imorn igen. får nog bli det som tänkt.
efter jag hade varit där & gjort bort mig litegrann åkte jag med bror till täby och hämtade ut hans mobil.
sen stannade vi på flygis, mötte upp mamma och handlade. väl hemma var faster här så nu har vi käkat. alla åt olika haha. smidigt värre.
jag är trött.. grymt jävla trött. i huvudet också, palla alla dessa tankar? en sekund lutar det åt en grej, nästa, åt andra. och sen när det blir för jobbigt kommer jag in på andra grejer som ändå bara gör mig depp.
nej, det blir nog tidigt ikväll. om jag inte ska se nån serie med mamma kl 9. det var ju ingen grey's ;( .
en sak känns iaf jävligt bra, och det är att vi nu har hus. så kul att planera hur man ska ha osv. snart blir det val av tapet och ikeabesök. jag ska ha ny säng, garderob & massa, läängtar! ska äntligen få mitt rum så som jag vill ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0