uttråkad

seg dag, gick med malin in & ut i i stort sett alla affärer i det området, kom iaf därifrån med finfina blommor.
sen fick jag femtielva sms från min lillebror om att jag skulle komma hem, så jag drog rätt snabbt.
handlade på konsum, hem och käka, kollade eva & adam - herregud. , kollade film. sen en film till.
jag dör av tråkighet, och trots att dagen har varit allt annat än nyttig så känner jag mig inte alls uppsvälld som jag brukar, det är ju ett plus. vi kollade bl.a på G - som i gemenskap eller vad den heter, den har man ju sett femtielva gånger den med, men den är rätt skön. och jag minns när mamma sa att hon tyckte robban var snygg när hon var yngre, och ja, nu håller jag med. söt! haha. snacket, beteendet, kläderna, håret, ja allt i den filmen är väl lite småskum. jaja, 80-tal. trodde att jag skulle spendera kvällen i telefon som planerat? men tydligen dök viktigare saker upp, tack för den.
nu sitter jag bara här & lyssnar på No Air om och om igen.. ska fixa två nya låtar med timbaland också tänkte jag, för malins skull, om jag nu kommer ihåg det.
märker att jag börjar komma tillbaka till det deppiga nu också, men jag försöker tänka bort det, nu när jag börjar ta mig ur det. men det blir ju lätt så när jag inte har saker att göra. blö.

lite bild-underhållning.


1; jag i våras. bildbevis på onyttigheter .. & min älskade mobil som dog :(
2. jag & malins lillebror, som btw, fyllde 15 igår. höhö.
3. jag & malin, HÄMD!
4. jag & malin påväg till gotland <3

nu orkar jag inte mer, gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0