ADAM

Hah, vilken shopping det blev. Icke.
Fick iaf med mig en mysig tröja & ett par mysiga shorts. Undra vilket humör man var på liksom..
Och lite smink då.. inne på h&m fråga jag efter ett speciellt läppglans. Hon i kassan sa att det skulle utgå så dom skulle börja sälja det för halva priset, snäll som hon var tog hon fram dom & jag köpte två för priset av ett! Ljuvligt..
Var lagom trött när jag kom hem sen, städade undan och fixade med tvätten medans bror & hans kompisar satt och förade. Vilka as!

Idag vaknade jag sjuuk.. :( helt borta i huvudet, täppt i snoken & halsont.
men det stoppar inte mig, för ikväll ska jag få se Adam Tensta igen.. Och det var på tok för längesen!
Trevligt nog är Flo-rida, Brick & Lace och där med.. Det blir nog guld.
Så iklädd den mysiga tröjan som det lär bli, ska vi in. Blir det regn så finns det paraply.



Kommentarer
Postat av: Frida

mhmm, vädret har aldrig hindrat en förr! så kmr ju jag också vara där, bara en sån sak ;)

2008-08-16 @ 12:39:55
URL: http://fridaemiliab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0