bra dag & biljetterna är bokade :D

Jag hra haft en jävligt bra dag, det är nog mest solens förtjänst! älskar när man kan börja gå i vårskor & lite kortare leggings, visst, det är väl lite tidigt, men idag kände iaf jag fört! Dock frös jag när jag gick hem från Malin ;/ .
Imorn är mötet med syon också, lutar åt att plugga på BF 2 dagar & sen praktisera resten av veckan.
Men jag är så fram och tillbaka..
Imorn måste jag även till banken, för Rihanna biljetterna är bokade nu :D, kommer bli dunder.
Så jävla värdelöst idag i skolan, vi har tema arbete; tonåringar. I olika grupper om olika saker, jag hamnade i gruppen med språk. Så, vad gör vi? sitter och listar ord som typ tagga, guss, jalla osv.. MEN det som störde mig var att jag specifikt inte fick vara i samma grupp som Malin, alla andra va typ med vem dom ville men lärarn sa bara vi ska faktist sära på er, alla ba :O hur ska det gå? . mm jättekul. Vi fick iaf slutade tidigare, nåt bra tillslut iaf.

Lite bilder från igår;
     

1,2 & 3 : Jag dansar&går. 4: Malin dansar skakiiigt :)) 5: Malin posar ;D 6: Våra hjärtan i täby.

Lite bilder från idag;

     
1: poserar i hissen HAH, 2: tur att jag är så jääla snygg. 3: min halsduk stryper mig. typ. 4: tänder min cancerpinne. 5: SOOOOL :D 6: våra fossingar (: .

hah, såg precis att på andra bilden ser man ärren på min underläpp; jag va 2-3 år, ramlade på en trehjuling rakt in i öppna spisen, konstigt att det inte blev mer skada än sådär ;S .

såja, nu kan ni nog vara nöjda ett tag med denna utskämmning ;D
nu blir det nog en prommis!
Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0