Hett tips; slåss inte när du har tandställning

Jag har ganska mycket energi just nu, så jag började småbråka lite med min lillebror, som är 14 snart 15, han är ju lite större än mig osv men ändå. Så jag börjar hoppa (som boxare gör,visst?) och boxa i luften, han skratta mest åt mig, men iaf så lyckas han ta tag i mig så jag ramlar i soffan och får hans näsa på munnen så läppen fick sig en törn av rälsen, aj som fan, bränns typ och lite blod, hoppas inte på fläskläpp direkt.
Jag fortsatte såklart efteråt, men sen var det inge kul längre :/, haha jag borde nog gå en självförsvarskurs eller något.
Men samtidigt tror jag att när det är på riktigt och man är arg så klarar jag det nog ;)

Haha nörd-inlägg, men jag vill att ni lider med mig! (a)

Pöösss

hur fan lyckades jag få allt snett? haha.. cp knappar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0