bebiis

igår tvättade jag uppåt 5 maskiner tvätt. många ljushuvuden i den här familjen. tvättar allt i sista sekund.
sen vandrade jag & mamma ner på stan och skulle fixa lite saker innan resorna.
jag blev en mascara och ett puder rikare, tack mami!

nu har iaf hela familjen åkt till irland, förutom jag då.

och jag får snart panik. jag kommer vara livrädd dom här två kvällarna själv.
ett stort hus liksom, livrädd. hatar mörker.

ännu värre kommer det bli om inte min bebis kommer hem snart :(
min lilla cajsa har varit borta sen igår och jag blir sjukt orolig. hon är ju bara typ 4-5 månader?
och om hon har blivit instängd någonstans så dör hon ju :(
neej usch, jag vill inte tänka på det.

ska ner på stan med malin snart och fixa lite saker innan gotland.
skyndar mig hem sen, och är hon inte tillbaka då får jag börja knacka dörr och tvinga mina grannar att öppna sina garage osv.

blöööööööö! :(

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej, kolla gärna in min blogg som handlar om mode och shopping.

2008-07-04 @ 09:55:58
URL: http://livetenligtjessicaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0