.

tog en paus ifrån solen. blir arg, nu när jag verkligen vill att det ska regna och vädret ska joina mitt humör så är det stekande sol och man ska försöka hålla humöret uppe pga det.
jobbade igårkväll. satt i kassan i drygt 4 timmar. död. ja. men det är tur att det kommer in roliga kunder.
ja, dom som pratar och skrattar. dom sura och tysta och klagande fick mig nästan att börja gråta. usch.
när klockan närmade sig 22 så kunde jag pusta ut.. men självklart inte.
tre minuter innan. tre jävla minuter. och det brast. jag hade tänkt på hur det skulle bli om du dök upp femtioelva gånger innan. det blev raka motsattsen. hjärtat i 190, skakande och jag tror fan inte att jag andades ens. bortgjord. ett misslyckande med andra ord.

ta mig härifrån nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0