hit me!

helgen var väl..trevlig. och förvirrande. det sistnämda sitter i fortfarande.
jag lärde mig dock ett och annat om olja & bensinstationer.
och idag lagade jag mat, yep. jag stekte lax. smakade skit om du frågar mig, tror ingen annan vågade säga det.
kan helt enkelt inte laga mat.
förövrigt så tycker jag att malin ska komma hem nu. har inte sett det lilla jädret sen i fredags.
jag ska jobba några få timmar imorgon.. så jag måste ducha. och massa annat igentligen.. men jag orkar inte.
jag vill inte. vill bara dräääänka mig.

jag vet, min blogg är så rolig att läsa? :)
om ni är less på mina konstiga inlägg så tycker jag ni skriver något till mig som ni vill att jag skriver om.
vafan som helst, för ni är ju trots allt ett gäng som läser varje dag.

pusspuss


Kommentarer
Postat av: Frida

jag tkr du ska skriva ett heeelt långt inlägg om hur mkt du älskar din fettofrida ;)

2008-07-28 @ 23:14:09
URL: http://fridaemiliab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0