cykeltur

gårkvällen var väl trevlig, jag var dock jävligt trött & seg.
jag & malin ägnade oss åt wrong turn garv, lite traditionellt sjunde himlen sjungande & en cykeltur.
är ganska säker på att hon aldrig kommer låta mig skjutsa henne igen.
"men säg inget då, då måste jag ju kolla bakåt!"
"oj, juste, jag cyklade ja.. "

nu sitter jag är och kan icke åka med ut till gräddö och sola, delvis för att jag mår piss & för att jag senare ska träffa malsan, vi ska slinga mitt hår! så förhoppningsvis är jag lite ljusare senare.
sen får vi se om hon sover här? eller ja, hon ska sova här, men jag ska upp och jobba imorronbitti, så hon kanske inte är så pigg på't då.

nu ska jag ladda ner en jättebra låt.. tänker dock inte säga vilken för då skulle ni ba skratta ;)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAHAHAHAHAH NÄVER AGAIN XD :D

2008-06-07 @ 17:01:04
URL: http://malinforlajjf.blogg.se/
Postat av: Malin

hahaha gissa vad som är på radion!.....

ashlee simpson!! outta my heaaaaad!!!! haahahah

kärlek de ;)

2008-06-07 @ 17:02:18
URL: http://malinforlajjf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0