huhuhehe

humöret har varit upp&ner, ibland skrattade jag faktist och menade det samtidigt som jag ville ibland gråta och gräva ner mig.
men iaf, igår började vi med att kolla huset i görla, och jag gillar det faktist. sen bar det ner på stan, handlade lite smått, b.la ny lotion, blond-schampoot som ska göra håret ljusare enligt malin & elina ;p & strumpor i massa ljusa färger, det behövdes ju verkligen. tack mami. sen helt plötsligt bröjade mitt huvud snurra & ja mådde illa, så ja åkte inte med malin och solade, väl hemma somnade jag i mammas säng i drygt två timmar. vaknade så var min faster här, vi testade som sagt lite olika drinkar osv. najsnajs, sommaren är räddad som jag sa fyrtioelva gånger igår.
efter ett tag följde jag med dom ner på stan för att dom skulle träffa någon kompis nya kille haha. men det blev inte långvarigt, så gick vi hem sen. jag hade mina nya skor = blodblodblod. fick gå barfota ett tag haha.

men nu ska jag ta mig ut på en långpromenad med mamma, sen till badhuset.
btw, jag är väldigt nöjd med att jag hittade min gamla svarta h&m kofta som jag hade i kanske sjuan/åttan? mysig!

kisses

!! dagens låt för både igår och idag blir håkan hellström låten igen, några inlägg ner här. älskar den!

Kommentarer
Postat av: Annicka

svar: haha vad lustigt! Jag tycker dem är ursöta. Ska beställa ett par iaf. Ska du sy upp för att dte inte ska var så långt?

2008-03-09 @ 21:24:19
URL: http://hanuka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0