Lalala..

jag har haft en boll på huvudet hela dagen, ändå när jag ska tvätta bort sminket & borsta tänderna så letar jag efter en tofs, överallt typ. och blir arg för att jag vet att bror brukar sno av mig till sitt hårdrockshår HAH. så jag är på väg att gapa på honom när jag ser mig i spegeln att jag redan har uppsatt ? bra där.
så typiskt mig att vara trött & ska gå och lägga mig nu när jag är ledig imorn. blö.

Natti!

dagens låt(ar) står Lykke Li för, själv har jag lyssnat mest på; I'm good, I'm gone och Evereybody but me.
image198

Kommentarer
Postat av: Frida

jaa, skojar du eller? tiden flyyger .. ångest där,
men d blir nog bra ändå älskling.

2008-03-18 @ 22:01:36
URL: http://fridaemiliab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0