orkarinteens,

blöblö, det var väl inte ett rent helvete iaf & nu ere klart. dock fattar jag inte hur man öppnar fönstret, menmen.
idag har jag bara vart i skolan & sen med Malin & Elina .. sen var jag hem en stund, sen tillbaka och gick med dom en sväng till affären. även sandra & tommy. sen gick jag hem & städa upp i rummet & nu ska jag snart hänga tvätt.
sjukt intressant, vad vare malins pappa sa? intresseklubben hoppar fallskärm? ja, jo, något sånt.

dagens låt pallar jag inte heller, har bara lyssnat på kevin michael idag & den låten finns ju i några inlägg ner.
har även lyssnat lite på umbrella, jag kan inte tröttna på den ;S kommer bli guld att hör den live.
minns när jag först hörde den, jag laddade bara hem massa låtar med henne, så lyssnade jag & fick direkt ella ella ella på hjärnan så skrev jag det till Malin typ. på den vägen är det, loooves it.

NATTI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0