seeegt

seg dag, jävlig dag, deppdag. inget ovanligt med andra ord.
följde inte med till farmor, palla inte.. eller ja, javet väl inte varför igentligen.
igår iaf, påsklunch med mormor här, sen senare på kvällen kom faster förbi och vi satt väl mest & prata allihop.
jag var mest jävligt trött, men följde ändå med när dom skulle ut en sväng, min bror skulle ju me så då blev det roligare. även hans kompis kom senare. vi var på På G, blö. inte min musik, men mamma&faster trivdes.
träffade på erica också, det var ju inte igår. men mest av tiden ville jag bara hem & sova.
men med lite trevligare sällskap senare så var det väl inte helt outhärdligt. jävligt svårt att hålla humöret uppe bara, usch. var väl rätt osocial ibland. men vi var väl iaf hemma vid halv två sen?
och idag har jag inte gjort nånting, ska nog fortsätta med det också.
förmodligen blir det spanien på onsdag, yey! blir dock lite knivigt om vi kommer hem 5 april, med tanke på skolan, men vafan, jag har ju inte varit där sen i höstas nu.

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0