Trååkigt!

tråkig fredag, jag vill gå ut, typ mobergs eller vafan som helst. men nej, så blir det ju inte.
lånade ut mina svarta pumps till sandra idag med, för att hon ska ut. jag vill mee!
men nej. vart ska jag? Jo, jag ska tydligen med mamma på någon grej i fria skola där mina syskon går, sen vidare till min kusin som fyller 17 idag!
juste, beställde ju lite grejer av malins mamma från oriflame som kom idag. en body lotion som luktar cocos, underbar!, en spray-deo. vet inte riktigt vad den luktar men man kunde välja olika och jag tog den röda, "Rage".
just för att malins tommy brukar kalla mig aggro, så kände jag att den med ilska passade mig. höhö
och en ansiktmask på tub till mami, honung. hon gillade den från nivea förrut, så jag tänkte ge henne något nytt i samma lukt, eller något. vi var även ner på stan och jag köpte en tandborste för tandställningen, en sån med en "pigg" borste typ. blir nog skitbra, men 40 spänn för en tandborste var väl lite och ta i.
även Bästis-Sebbe fyller 18 idag (: Grattis! , han skulle till mobergs, vilket verkar vara en standard när man fyllt 18 ;p .
men inte jag inte, nej jag ska ju inte dit :(

nej, nu måste jag hinna ducha osv. blöblöblö.

Blööööö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0