löörday

hejsanhoppsanfalleralleraa..
jag är på bra humör idag, och inte alls sjuk längre.. okej, lite kanske, men tänker bort det.
trots att jag blev väckt av telefonjäveln 3 inatt så kunde jag somna om efter en stund,
vaknade rätt tidigt också och har börjat med naturdiet igen. den med latte-smak är sjukt god!
pratade med frugan en stund nyss, och jag måste säga att jag blir fan chokad, BARNUNGAR!

iaf, faster kom förbi nyss, vi hade ju bestämt solning, drinkar & grillning här idag när mamma kommer hem,
så hon for till systemet och mataffären. det låter ju inte helt fel med vin osv. men ska jag verkligen blanda
det med min diet? ja.. det verkar fan inte bättre.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0