mardröm

jag & bror åkte och hämtade ut dom nya lakanen, eftersom jag nu har en större säng & täcke så krävdes det nytt.
mamma hade skickat efter utan att jag visste om det, men det var iaf fint, så det får duga.
mina drömmar om brun/beige/vitt rum gick i stöpet, nu är det grå/brun/beige osvosv. men jag gillart iaf.
funderar på att ha svarta gardiner till.

anywäääy, angående rubriken. jag skulle tvätta det nya påslakanet osv eftersom det luktade skumt, något medel sa mamma. så jag öppnar tvättmaskinen för att hänga upp det som just blivit tvättat.
vad händer? vatten forsar ut. och jag, jag bara står chokad i några sekunder tills jag fattar att jag måste stänga luckan.
så i ungefär en helvetes halvtimme satt jag i klänning på ett blött golv med mamma i luren och en slang i andra handen som skulle tömma den på vatten. fyfan va arg jag var, så varmt & stressande haha. katten kom in och började dricka också, hur bra mår man efter att ha druckit tvättmedelsvatten? javet inte, fick iaf bort henne & nu sover hon som en gris.

efter många om och men så klarade jag av kaoset, min bror skulle grilla hos några vänner, jag fick följa med om jag ville, men näe, va inte på det humöret. så jag käkade hans köttfärsås istället. hej jag sparar inte på vitlök inte.

nu tänkte jag iaf ta fram borren och fixa upp en ljusstake i mitt rum, vi får väl se hur det går.
tänkte visa bilder senare på rummet, om jag är vaken då vill säga.

mycket ointressant skit här :) pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0