nu, fredag.

tjohoo,
igår sov jag ju som sagt hos malin, märktes här hemma eftersom det var lite disk överallt, tvätt & datorn var på.
vilket betyder att jag hade lyckats vara inloggad på msn hela natten. ingen koll alls.
iaaaaaf. vi var och sola en sväng & sen käka vi middag. var även och handlade lite bananas & ramlösa och sen la vi oss och kolla på film, wallander - det är ju våran grej helt enkelt. och beck då givetvis. men nu har vi ju sett alla dom.
jag var helt slut när vi började kolla så det blev mest flamsochtrams, och jag fattade inte vem den skyldiga var i slutet.
"jag är sååå trött.. jag vill sova nu"
"jaa eller hur, jag me"
"va e klockan?"
"tjugo i nio.."
"men vafaaan.."
det var iaf trevligt (:

imorse vaknade jag till vid 6 ungefär, eftersom malin börjar sin praktik 7. så det var bara ta sig upp, klä på sig samma kläder och sen gå iväg. det var lite småkallt att bara gå i kjol, men inte helt dödande, så sommaren är bra jävla nära nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0