paaaain.

jag har ont i min jävla mage. mensmagen så att säga. men nu ska det iaf vara över, så jag hoppas på det.
lugn kväll, skönt. bara tv tittande. och jag hoppas, för missy's skull, att bam inte är som han är på tv annars. för då blir det jobbigt..
har även bestämt mig för att sluta ha smink i ansiktet, asså förutom mascara då och då. nu börjar man ju ändå få lite färg, och det blir ju lättare utan det förbannade kladdet.
visst, jag har en och annan finne, men vem har inte det då? orkar inte ens, bara bra att låta huden vila.

och juste, det börjar dra ihop sig nu. vi flyttar på fredag, om en vecka alltså.
 hemskt men skönt. och så slipper ni ju mitt bloggande på iaf en månad med tanke på hur sega bredbandsbolagen verkar vara?

nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0