såhär tråkigt har jag ;

glott på både life of ryan & andra avenyn som vanligt. nu smsar jag litegranna & kollade "mina ord", ni vet sånna som man lägger till själv när dumjävel mobilen inte kan stava. (eller om man själv inte kan?)
HAHA här är iaf mina;

<3, äcklig, äckligaste, barbie, betyder, beylis, aha, charlie, cigg, alldeles, älskliiing, comviq, cutie, familje, defenitivt, desperata, festerna, fitta, fittar, donken(haha!), friday, fucka, haha<3, hittils, hostat, intee, greys, grogg, hundringen, gymmet, gynning, gympan, jävla, kaxiga, ligt, linnen, KIRRA, kirra, klackar, kläckte, klipp, klota, komplimanger, jordgubb, kryddan, lungt, nechirwan, middan, njaa, olika, mjukisar, operationer, schyst, partey, rekorderlig, personlig, ricardo, ricky, självförtroende, skinnjackor, skrubba, söe, rodens, solat, pratande, spray, psycho, spyr, stackarn, strippa, puss<3, pusspuss, pussycat, strumpbyxor, tack<3, Tensta, tijas, tillägnar, tjeena, tjo, tjyven, vodkan, utrycket, yeey, w*****, wish & your.

HAHAH kalla mig tråkig. men jag kunde lika bra suttit och fyllt i en massa skitlistor om mig själv.
och jag ser nu att jag antar att det är för att jag inte kan stava som många ord här med där.
MEN, när fan skrev jag t.ex strippa & barbie? hmmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0