Ung & Dum

hittade min gamla dagböcker, och herregud säger jag bara. i den första jag läste igenom handlade det i stort sett om hela 4-5 olika killar som va sååå snygga och såå underbara. HAHA. jag skämdes nästan när jag läste, hur va jag igentligen när jag var 12-13? det stog om flytten till spanien och flera blad handlade om hur mycket jag hatade att bo där.
och det verkade som om det bästa i mitt liv var att umgås med linda uppe på flygfältet. det som är komiskt är hur jag skrev om alla dom när jag knappt kände någon av dom. och nu, flera år senare, vet jag i minsta detalj om hur dom killarna är. vilka förändringar.
I den andra dagboken handlade allt i stort sett om en kille. behöver jag säga mer än att det står "nu har jag börjat sexan och jag har träffat vääärldens snyggaste kille, han går i åttan." HAHAH.. gud va jag va kär i honom. sen dess har jag "umgåtts" med honom en kväll, på fyllan, sommar 06.
ja, jag är glad att jag har förändrats iaf.
funderar nu på om jag ska kasta dom, eller spara dom. det lutar åt att kasta dom, trots att det känns fel.




sen var vi och kollade i huset, nu är det tomt iaf & kallt. men jag gillar mitt nya rum, det blir skitbra.
väl hemma ringde jag malin och vi hade, som vanligt, ett ganska meningslöst samtal. nördmalin spelade in det också, nu när hon har lärt sig det HAHA.
helt plötsligt säger hon "ååååhnej, sätt på femman"



hahaha.. retard.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0