HEEEJ

Jag känner mig fortfarande gravid, min mage putar lite sådär sött. inte. Så jag klappar den lite ibland och lägger handen på den som gravida brukar göra, hahah. jag orkar inte ens bry mig, vem fan ska bry sig om min tillfälliga tjockismage.
Snart ska jag plcoka upp kläder i min brors rum eftersom det är villkoret till att han bär över tvn till mitt rum,
ikväll ska nämligen frugan och jag myysa framför idol.
det roliga är att vi umgås typ aldrig hos mig, för jag har ingen tv på rummet :'D bara när jag är själv hemma så man kan va nere utan att bli störd.
Iaaaaf... jag lyssnar på Linda Sundblad - Oh Father ganska mycket idag.. säg vad ni vill, jag blir iaf glad av den och det är presic såna låtar jag behöver just nu :)

Förövrigt så är min katt en demon.. malin's förklaring. Igår blev jag seriöst rädd för henne, hon var skitsur och bet mig och rev som fan och vägrade släppa :( så jag ser ut som jag vet inte vad på benen & armarna.. även ett litet sår i ansiktet.
baaack to work..

Kommentarer
Postat av: N a t h a l i e

så typ när någon kollar in första gången registrerar den blå de & sen varje gång den personen kollar in igen så gör den röda de ? haha jag är heelt borta ..

2008-10-10 @ 15:07:03
URL: http://knolli.blogg.se/
Postat av: N a t h a l i e

jahaaaa.. fan va smart !! hah.. coolt nu vet jag de också :)

2008-10-10 @ 15:51:52
URL: http://knolli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0